Cum să organizăm petrecerea perfectă de Sf. Andrei

Cum să organizăm petrecerea perfectă de Sf. Andrei
Ziua de 30 noiembrie este o zi specială pentru români, întrucât în această zi se sărbătoreşte Sf.Andrei. Sf.Apostol este considerat, prin tradiţie,  ocrotitorul romanilor, motiv pentru care foarte mulţi romani îi poartă numele. 30 noiembrie nu este doar motiv de sărbătoare, dar este şi zi nelucrătoare.

Şi cum este mai bine să sărbătorim această zi specială, decât cu o petrecere pe cinste.

Nu există nimic mai plăcut decât să găzduiţi și să vă vedeţi toți prietenii împreună în același loc. Dar cum o faceţi? Cu o planificare adecvată, mâncare și muzică potrivite, o listă solidă de invitați și câteva lucruri de făcut, petrecerea dumneavoastră de Sf.Andrei va fi cu siguranță un succes!

Aşadar,dacă vreţi să organizaţi o petrecere memorabilia unui membru al familiei ce îşi serbează onomastică,mai jos sunt elemente de care trebuie să țineți cont.
 

I.În primul rând trebuie să începeţi cu plănuirea petrecerii.

 

1.Alegeţi un loc.


Unde veţi avea petrecerea? Va fi un eveniment mare sau o mică întâlnire? Aţi putea avea petecerea acasă sau la casa unui prieten? Aţi avut în minte un loc, cum ar fi un anumit restaurant, la mall sau o altă locaţie? Asigurați-vă că locația dumneavostra este potrivită pentru activitățile pe care le-ați planificat.



Dacă intenționați să aveți mulți oaspeți și nu puteți face acest lucru acasă, este posibil să doriți să faceți rezervări la locul ales în prealabil pentru a vă asigura că vă pot găzdui. Cel mai bine este să sunați cu cel puțin o săptămână înainte pentru a vă oferi cele mai bune șanse de a obține aprobarea.
 

2.Stabiliți o dată și o oră pentru petrecerea dumneavoastră.


Dacă este o petrecere de naștere, majoritatea oamenilor încearcă să organizeze petrecerea la acea dată. În caz contrar, orice seară sau noapte de weekend este, în general, cea mai bună, astfel încât dumneavoastră și invitații  să nu aveți școală său serviciu dimineața. Majoritatea petrecerilor sunt după cină, dar funcționează și un brunch sau o petrecere de după-amiază. Petrecerile de pijama sunt, de asemenea, foarte distractive, dar implică o planificare mai amănunțită și divertisment.

De asemenea, asigurați-vă că alegeți o dată când majoritatea invitaților tăi sunt liberi.Cum ziua de Sf.Andrei este o zi liberă,la fel şi ziua de 1 Decembrie nu trebuie să vă îngrijoraţi că trebuie să faceţi faţă provocărilor de a doua zi de la serviciu.
 

3.Planificați-vă lista de invitați.


Acest lucru va fi determinat parțial de locul în care organizați petrecerea - câți oameni poate tolera locul? Mai mult, pe cine vreţi acolo și cine s-ar bucura de petrecere? Cunoșteti pe cineva care nu este liber? Asigurați-vă că locația dumneavostra este suficient de mare pentru a încăpea toți oaspeții.

Nu toată lumea vrea să danseze și nu toată lumea vrea să asculte muzică; unii oameni vor să vorbească și să se relaxeze. Dacă puteți, încercați să vă adaptați la diferite interese și niveluri de confort social cu planificarea spațiului dacă este posibil și, dacă este cazul, luați în considerare diferitele grupe de vârstă.

De asemenea, stabiliţi dacă vreţi ca prietenii  să aducă prieteni sau nu. Asta ar putea schimba serios treaba, fiindcă trebuie să ştiţi exact câte guri aveţi de hrănit.
 

4.Decideți-vă asupra unui buget.


Dacă aceasta este petrecerea dumneavoastră, probabil că va trebui să suportaţi cea mai mare parte a costurilor. Întrebarea este:cât sunteţi dispus să cheltuiţi pe mâncare, băutura, decoraţiuni(în caz că faceţi petrecerea acasă), muzica şi tot ce este necesar? Fiţi raţional când vă stabiliţi bugetul:nu vreţi să îl depăşiţi după ce totul a fost pus la punct.
 

5. Daţi de veste.


Nicio petrecere nu va fi o petrecere dacă invitații dumneavoastră nu știu despre ea. Puteți vorbi cu oaspeții în persoană despre petrecerea viitoare sau pur și simplu să îi sunați sau să le trimiteți un mesaj. Începeți mai întâi să discutați despre petrecere cu cel puțin două săptămâni înainte, astfel încât ei să nu facă planuri și să aveți suficient timp pentru a planifica totul. Amintiţi-le o dată sau de două ori și înainte de petrecere. Cu o zi înainte de petrecere, este o idee bună să confirmați cu ei dacă vin sau nu.

De asemenea, puteți face invitații sau le puteți cumpăra. Distribuiți-le într-un interval de timp rezonabil de notificare. Dacă intenționați să instruiți invitații să-și aducă prieteni, nu trimiteți invitațiile prea devreme sau ați putea ajunge cu o populație mai mare decât vă puteți descurca.
 

II.Organizarea petrecerii

 

1.Pregătiți mâncarea.


Alegerea mâncării contează foarte mult la reuşita unei petreceri. Dacă nu vă serbaţi onomastica la restaurant şi nu ştiţi ce să pregătiţi, întreabati prin preajmă pentru a vedea ce ar dori viitorii participanți la petrecere. Pariurile sigure sunt mâncărurile “cu degete”, cum ar fi chipsurile, legumele, prăjiturile și cupcakes, mini sandvișuri, covrigi, floricele de porumb, brânză și biscuiți și frigărui de fructe.Dacă nu vreţi să vă complicaţi cu gătitul , apelaţi cu încredere la o firmă de catering;vor ştii ce să facă.



Nu neglijați băuturile, gheața, ceștile, șervețelele, farfuriile, furculițele și cuțitele. Veți avea nevoie, de asemenea, de o metodă de depozitare la rece (cum ar fi un frigider mare) pentru a păstra și băuturile reci.

Asigurați-vă întotdeauna că niciunul dintre oaspeții dumneavostra nu are alergii sau restricții grave de dietă; dacă este cazul, atunci este important să aveţi grijă că exista mâncare de care să se bucure şi ei.
 

2.Setați atmosfera și tonul petrecerii cu iluminare și decorațiuni.


Dacă doriți să aveți un mediu de dans energizant, aveți muzică, lumini stroboscopice, lasere, o mașină de ceață și poate niște videoclipuri sincronizate cu muzica dumneavoastră. Dacă doriți o petrecere elegantă cu degustare de vinuri, omiteți luminile stroboscopice și aprindeți în schimb câteva lumânări. Totul depinde de cum vă imaginaţi petrecerea.
 

3.Dacă este necesar, curățați-vă casa.


Dacă petrecerea va avea loc acasă, asigurați-vă că alegeți o zonă în care invitații să stea, să discute și să mănânce. Curățați zona în prealabil și faceți ordine pentru a avea certitudinea că oaspeții se simt confortabil și că nu vor atinge niciunul dintre obiectele dumneavostra personale (de exemplu: chestionare pentru copii, fotografii private, telefoane mobile, jucării pentru copii) sau orice lucru pe care nu doriţi să îl lăsaţi la vedere.

Este o idee bună şi să aveți niște chestii de curățat prin preajmă, cum ar fi o cârpă de pete sau şervetele umede, în cazul în care cineva  varsă ceva pe ei înșiși sau pe mobilă.
 

III.Faceţi din petrecere un succes

 

1. Faceţi poze.


Probabil că veți dori să vă amintiți această petrecere și să vă lăudați cu ea pe Facebook, Twitter și orice alte platforma de social media pe care le utilizați, pe lângă faptul că vă amintiți de ea pentru anii următori. Aşa că începeţi să faci poze!

Dacă aveţi de gând să faceţi petrecerea acasă, amenajaţi o „cabină foto” – o zonă a camerei amenajată special pentru a face fotografii. Așezați o bucată de material pe fundal, decorați-o după cum credeți de cuviință și păstrați un coș cu recuzită la îndemână pentru ca oamenii să le poată face fotografii amuzante. De asemenea, este o activitate bună şi în cazul unei petreceri pentru copii.
 

2. Fiţi un “fluture” social.




Probabil că aveţi o grămadă de oameni la petrecere care nu se cunosc foarte bine. În acest caz, va trebui să fiţi legătura dintre ei, reducând decalajul. Pentru a-i face pe toți să se simtă puțin mai confortabil (mai ales la început), fiți un fluture, zburând de la un grup la altul, prezentându-i pe toți și difuzând tensiunea. Când distracția începe cu adevărat, veţi vedea oameni făcându-şi noi prieteni datorită dumneavoastră.
 

3.Menţineţi curăţenia în timpul petrecerii.


La o petrecere totul se desfăşoară pe repede înainte. În plus, oamenii sunt renumiți pentru că nu sunt politicoși și curați într-un mediu de petrecere, mai ales când nu este în casa lor. Indiferent dacă vă aflați în casă sau într-un loc public, poate depinde de dumneavostra să păstrați zonă relativ îngrijită și ordonată. Nu trebuie să fie impecabil, dar cu siguranță nu vrei să se acumuleze un turn de gunoi pe masa cu băuturi,de exemplu.

Asigurați-vă că păstrați gunoiul și reciclarea într-o zonă accesibilă. Dacă se umple, oamenii vor continua să-l îngrămădească până când devine imposibil de gestionat, așa că ajungeți la el cât mai curând posibil pentru a evita să se reverse peste tot mai târziu în timpul nopții.
 

4. Pe măsură ce oaspeții pleacă, daţi-le un mic suvenir de la petrecere.


Fie că este vorba despre resturi de mâncare, un cupcake, este plăcut să aveţi ceva cu care invitații  să plece de la petrecere – și este mai puțina dezordine de care să vă faceţi griji. În acest fel, toți pleacă cu o parte din petrecere, simțind că s-au implicat și s-au distrat.

Asigurați-vă că etichetați pe toată lumea în toate fotografiile dumneavoastră. Oamenilor li se va aminti cât de distractivă a fost petrecerea și o vor aștepta cu nerăbdare pe următoarea.

Suport clienti Luni - Vineri 10.00-18.00

0738663779 0722363801 office@pbotticelli.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!